5 maj 2014

Rozdział 1


RADZIŁABYM PRZECZYTAĆ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM




- Emma słonko, wstawaj. -szturchała mnie Constance.
- Mamo ja nie chce się stąd wyprowadzać. -do oczu napłynęły mi łzy. 
- Mówiłam ci, że to dla dobra naszej rodzinny. -chciała pogłaskać mnie po głowie, ale się odsunęłam. 
Kiedy poszła podniosłam się niechętnie i myślałam nad tym wszystkim. Tydzień temu pięknego dnia ja byłam w szkole dzień, jak co dzień. Matka wróciła wcześniej z pracy weszła do kuchni i zostawiła zakupy. Nagle usłyszała jakieś hałasy na górze. Myślała, że to złodziej lub bandyta, dlatego wzięła telefon i zadzwoniła na policję, ale również postanowiła sprawdzić, kto to. Złapała za nóż i ruszyła na górę. Gdy leciutko popchnęła drzwi od sypialni ujrzała jak mój ojciec bzyka jakąś dziewczynę. Była ponoć tak młoda, że mogłaby być moją siostrą. Wróciłam do domu i zastałam awanturę. Brzydzę się tym. Ogółem nie cierpię moich starszych, ale to było już przegięcie ze strony mojego staruszka. Zrobiło mi się trochę żal matki. Na jej miejscu wniosłabym pozew o rozwód. Niestety będę walczyć o naszą rodzinę. Tylko nie ma o co już walczyć. Wstałam podchodząc do szafy i zaczęłam wybierać jakieś ubrania. W końcu po paru minutach ubrałam się w to. Zeszłam na dół łapiąc w pośpiechu drugie śniadanie. Właśnie miałam wychodzić z domu, ale niestety będzie zaraz jakaś spina.
- Czekaj Emma. -złapał mnie ojciec.
- Tak? -przewróciłam oczami.
- Odwróć się do mnie jak ze mną rozmawiasz. -podniósł głos.
- Ale ja z tobą nie rozmawiam! -co za debil.
- Grzeczniej Emma! -pogroził mi palcem.
Pomyślałam sobie, że ten palec może sobie w dupę wsadzić.
- Co chcesz?! Spieszę się. -próbowałam wydusić to z niego.
- Nie mam ochoty kontyuować tego. -odszedł.

No ja pierdolę. Najpierw chce porozmawiać, a później nie. Kurwa zdecyduj się człowieku. Wyszłam z domu trzaskając drzwiami. Piękny dzień, ptaszki ćwierkają a ja już mam zjebany humor. Wyjęłam papierosa i podpaliłam go. Palenie mnie uspokaja. Więc często muszę po nie sięgać. Do szkoły nie miałam daleko, dlatego mogłam iść pieszo. Dziś na szczęście jest mało zajęć a na nieszczęście to mój ostatni dzień w tej szkole.

* Po lekcjach *

Dziś lekcje zleciały za szybko jak na złość. Miałam jeszcze godzinę a później wyjeżdżam. Dlatego z moim chłopakiem i najlepszą przyjaciółką wybieramy się do pobliskiego baru. Nie mówiłam im jeszcze, że wyjeżdżam na stałe, ale właśnie mam zamiar. Kiedy byliśmy już w środku zajęłam głos. Długo się zbierałam, aby im powiedzieć o tym.
- Słuchajcie muszę wam powiedzieć coś ważnego. -popatrzyłam się na mojego chłopaka.
Był on lekko pod denerwowany, ale czym? Może dowiedział się, że ich zostawiam?
Tak mam chłopaka od pół roku. Kocham go bardzo, ponieważ nigdy nie naciskał na seks, dlatego jestem jeszcze dziewicą, ale teraz tego żałuję. Tyle pięknych chwil z nim przeżyłam. Czułam, że to będzie ten jedyny i ostatni, ale muszę z nim zerwać. Ten związek nie będzie miał sensu, tak samo przyjaźń z Lilly. Będzie nas dzieliło bardzo dużo kilometrów. Ponieważ wyprowadzamy się na jakąś wieś. Z blondynką przyjaźniłam się od gimnazjum aż do teraz. Lilly była mi jak siostra, której nigdy nie miałam. Zawsze wiedziała jak mnie pocieszyć i wesprzeć. Owszem zdarzały się nie raz jakieś kłótnie, ale rzadko. Na same wspomnienie płakać mi się zachciało. Tyle pięknych chwil.
- Słuchamy cię skarbie. -uśmiechnął się Victor.
- Wyprowadzam się i to bardzo daleko. -było mi strasznie smutno.
Nastała niezręczna cisza. Patrzyłam się na nich wszystkich po kolej. Victor miał minę bez uczuciową jakby go to nie obchodziło a Lilly chyba się cieszyła. Nie takiej reakcji się spodziewałam z ich strony.
- Możemy porozmawiać na osobności? -odparł Victor.
Udaliśmy się na zewnątrz. Widać było po nim, że nie wiedział jak zacząć. Wyglądało to tak jakby walczył sam ze sobą. Nie wiedziałam, co chce powiedzieć, ale jak w końcu wykrztusił to myślałam, że umrę.
- Nie kocham cię. -oznajmił.
Co? Byłam w szoku. Myślałam, że mnie kocha albo wydawało mi się. Tyle spędzonych razem chwil poszło na marne. W jednym momencie czułam jak zawalał się mój cały świat.
- Od miesiąca mam inną dziewczynę. -dodał.
- Czyli jakbym nie wyjechała to nic byś mi nie powiedział?
Niespodziewanie smutek zamienił się w ogromną wściekłość i obrzydzenie do Victora. Cieszyłam się, że nie oddałam mu mojego dziewictwa. Lilly zawsze mnie ostrzegał przed nim, ale ja jak głupia byłam zaślepiona i niewidząca, jaki on jest naprawdę.
- Zamierzaliśmy ci powiedzieć.
- Ale jak zamieszaliście? -krzyczałam.
Nagle z baru wyszła Lilly. Podeszła do Victora i się pocałowali, ale to nie tak zwyczajnie. Był to głęboki i namiętny pocałunek. Czułam się okropnie. Kochałam go a teraz nienawidzę z całego serca. Za to Lilly jest zwykłą suką. Była moją najlepszą przyjaciółką. Była. Dlatego odradzała mi go. Chciała Victora dla siebie.  Zawsze trzymałyśmy się razem a nagle odstawia takie coś. Zimna suka bez uczuć.
- Lilly? -po moim policzku spłynęła łza.
- Nie zasługujesz na Victora Emma. On potrzebuje kogoś, kto da mu to, czego ty mu nie dałaś. -uśmiechnęła się diabelsko.
- Czyli mam rozumieć, że Victor potrzebował seksu i udał się do najbliższej dziwki? 
Jedyne, co jeszcze zrobiłam to naplułam jej w twarz a Victora walnęłam z otwartej ręki i uciekłam. Biegłam do domu szybko nie zwracając uwagi na nic. Było mi wszystko obojętne. Nie no zajebiście. Taką kurwa miałam przyjaciółkę. Nie przepraszam dziwkę. Na szczęście się wyprowadzamy w innym przypadku nie zniosłabym tego. Jak byłam już w zasięgu domu ujrzałam, że rodzice pakują rzeczy do samochodu. Odtworzyłam tylne drzwi i wskoczyłam do środka. Nie sądziłam, że tak może się jeszcze wszystko zmienić. Nikogo już nie mam. Straciłam dwie najważniejsze osoby mi w życiu. Jak bardzo można się pomylić, co do drugiej osoby. Podejrzewałam kiedyś, że Victor mnie zdradza, ale nie myślałam, że okaże się to prawdą.
- Tylko nie płacz. -mówiłam w myślach.
Za późno. Po moim policzku zaczynały spływać łzy. W tej chwili miałam ochotę rzucić się z mostu. Nie wiem czy oni w ogóle pomyśleli, ale ja też mam kurwa uczucia! 

* Oczami Harrego *

Odkąd uciekłem z psychiatryka minęło 3 lata, ale to, co tam przeżyłem na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Chłopaki pytali się, ale nie chciałem im nic mówić. Może i lepiej. Najgorsze było to jak wróciłem. Nie mogłem po nocach spać. Śniły mi się koszmary związane z tym miejscem. Niespodziewanie rzuciłem to gdzieś w kąt mojej głowy i udało mi się o tym nie myśleć. Wyprowadziłem się do innego miasta i stanu. Na szczęście było to mała wieś. Nikt nic nie wiedział o takich rzeczach, co były w dużych metropoliach. Ponieważ liczba mieszkańców nie przekraczała sześciu tysięcy. Podrobiłem sobie dowód i kupiłem dom w lesie. Nikt nic nie podejrzewał i nadal nie podejrzewa. Na brak wrażeń nie narzekam, ponieważ co weekend jadę do jakiegoś większego miasta, aby obrabować sklep wybrany przeze mnie wraz z moją bandą. Wszystko układa się bardzo dobrze tylko brakuje mi kogoś. Przestałem brać heroinę. To przez nią mi tak odpierdalało. Jedyne, co mnie boli to, że moja rodzina odwróciła się ode mnie. Kochałem bardzo moją siostrę Gemme. Życie dla niej bym oddał. Była mi jedną z najważniejszych osób w moim życiu a teraz nienawidzi mnie za to, że zabiłem jej chłopaka, ale jakby się dowiedziała prawdy może wybaczyłaby mi? Niestety nigdy się tego nie dowiem. Ponieważ jakbym się pokazał w rodzinnym mieście od razu złapaliby mnie. Z drugiej strony najlepsze jest to, że moi przyjaciele mnie nie zostawili. Wręcz przeciwnie. Mieszkają ze mną. Była gdzieś druga w nocy a przez Zayna i jakąś dziwkę nie mogłem spać.
- Możecie być kurwa ciszej? -walnąłem w drzwi.
- Chcesz możesz się dołączyć. -zaśmiał się mulat.
- Z kurwami się nie bzykam. -właśnie miałem iść do swojego pokoju jak wnet ktoś mnie walnął w głowę.
Odwróciłem się i ujrzałem tą kurwę z pod latarni. Naprawdę Zayn nie stać cię na kogoś lepszego? Takie suki nie mają do samej siebie szacunku i są codziennie dymane. Uderzyłem ją sto razy mocniej niż ona mnie. Tak, że upadła na ziemię łapiąc się za głowę. Powoli podszedłem do niej stając na jej dłoni. Wiła się z bólu, ale nie poddawała się.
- Ty skurwielu. -chciała wstać, ale uniemożliwiałem jej to.
- A chcesz zaliczyć kulkę w łeb? -warknąłem.
- Nie możesz tego zrobić. -usłyszałem głos mulata zza pleców.
- Mogę. -udałem się po broń.
Gdy wróciłem suka próbowała się podnieść, ale nie mogła. Zładowałem gnata podchodząc do niej i przystawiłem jej do skroni. Słychać było jej bicie serca i oddech Zayna. Nie wtrącał się. Wie, że mogę robić to, co mi się podoba. Jestem i byłem liderem. 
- Proszę nie. -błagała.
- Zrobię ci loda. -sięgała do moich bokserek.

- Wszystkie jesteście takie same. -zaśmiałem się i pociągnęłam za spust.
Jej ciało bezwładnie opadło na ziemię. Cały korytarz zapełniał się czerwonym płynem. W domu była niemiłosierna cisza. Słychać było tylko tykanie wahadła w zegarze. Niall spał a Louis był u swojej dziewczyny. 
- Pojebało się Harry? -podbiegł Zayn do dziwki sprawdzając czy jeszcze żyje. 
- To już piąta prostytutka w ciągu dwóch miesięcy. -wrzeszczał.
- Bardziej się przejmuje podłogą niż dziwką. Znów będzie trzeba czyścić. -zaczesałem ręką włosy do tyłu.
- Mówiłem ci, że masz ich nie sprowadzać. -syknąłem.
- To twoja wina. -dodałem.
- To, kogo mam bzykać? -wściekł się Zayn.
- Ciebie? -patrzyliśmy sobie ze wściekłością w oczy.
- Ja nie jestem jak ty, że walisz konia w samotności! -wymachiwał rękami.
Spokojnie Styles. Niech sobie gada, ale jakby wiedział, jaki plan szykuje to inaczej zachowywałby się.
- Załatwię nam dziewice, która będzie nasza. -uśmiechnąłem się.
- Mam nadzieje. -poszedł do siebie zatrzaskując drzwi. 
No to mam trochę sprzątania. Znowu. Najpierw muszę wykopać dół sporo od naszego domu. Później zanieś tam tą dziwkę w rękawiczkach i posypać ją kwasem żrącym, zakopać. Wrócić i spalić jej rzeczy a na samym końcu pomalować ściany i wyczyścić dokładnie panele. Muszę być bardzo ostrożny. Każdy element musi zostać wykonany perfekcyjnie inaczej kiedyś przez takie sprawy możemy mieć większe kłopoty niż mamy. 

Ciąg dalszy nastąpi.. 

DODANI SĄ NOWI BOHATEROWIE!
DODANA JEST ZAKŁADKA INFORMOWANI!

Każdy nowy rozdział będzie dodawany, co Poniedziałek. Jeśli będzie się coś działo i nie będę mogła dodać rozdziału będziecie o tym informowani. (Dirty Love i Feeling będę dodawane w innych dniach)

Przepraszam jak są błędy.

DOCEŃ! SKOMENTUJ!!

42 komentarze:

  1. Zapowiada sie ciekawie.;) Czekam na next.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie . c; Czekam . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezusie , :O *_____________* strasznie mi się podoba czekam na 2 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowida Się Nie Źle.Szkod Że Victor To Liaś Ale Chuj Z Tym ;3 xD Next.

    By.:Directioners

    OdpowiedzUsuń
  5. omg kocham już --- angelika

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ;) Czekam na 2 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. żywcem ściągnięte z serialu wymyśl coś swojego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Oglądałam serial i nie było w nim połowę rzeczy które ja tu napisałam. Czyta się ze zrozumieniem. W serialu nie było np. tego że miała chłopaka, przyjaciółki itp. Nie będę dalej wymieniać bo nie mam czasu na takie osoby jak ty :)

      Usuń
  8. Super! Czekam na następny ! <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się zakochałam <3 KCKC <3 świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie ! nie mogę się doczekać następnych części :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały! Teraz z niecierpliwością będę czekała na każdy poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super się zaczyna <3 ~Justyna :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Exxtra! Nie mogę się doczekać 2!

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNY JA CHCE JUŻ NEXT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche... przerażające....

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przestrzegasz 2 punktu regulaminu.
    Popraw swoje zgłoszenie do 7 dni, inaczej zostanie usunięte.
    A co do twojego pytania, to mogą być 3 posty:)
    http://spis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że kiedyś czytałam coś podobnego XD NIe iwem czemu ;3 Tak mam :D http://we-will-forever-together.blogspot.com/ Wpadniesz? SKomentujesz

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie..!! ;** Cud miod malina.. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow takie z dreszczykiem super kocham takie coś <3 next :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow... czekam na nn<3

    P.S. zapraszam www.destiny-harrystylesff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Podoba mi się twój styl pisania i w ogóle miło się czyta :D
    Podoba mi się taki Haz i Zayn i w ogóle <3
    Czekam na kolejny rozdział.
    I zapraszam do siebie: za zaobserwowanie i komentarze się ODWDZIĘCZAM!
    http://uncover-paradise.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy rozdział jest The Best będę czytać twojego bloga tylko proszę dodawaj częściej rozdziały proszę tu masz linka mojego bloga też polecam:http://loveeron.blogspot.com/2014/05/roz02.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne *.* Czekam na next ;*
    Zapraszam do mnie, nowe rozdziały ;*
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com
    http://nig-d-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam prośbę dałabyś linku do tego gifu co Harry zostaje zakuty kajdankami ?? Prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie. *.*
    Zapraszam do mnie. ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na następny,świetne!!!!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Dopiero teraz znalazłam twojego bloga i bardzo się cieszę. ten, tak samo jak 2 inne twoje blogi, jest po prostu świetny <3 Czy dałabyś radę informować mnie o nowych rozdziałach na Fb?
    Wpadnij do mnie w wolnym czasie ;) http://dirty-angel-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebiste *-* Czekam na nexta ^^ Pozdro :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super. Czekam na kolejny... :**/Marlenka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super. Czekam na kolejny... :**/Marlenka

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pierdole ale zajebisty rozdział dopiero zaczęłam czytać z nudy i troszkę z ciekawości o czym to jest i kurwa jest po prostu cudowny z z tego chłopaka to Świnia ze ja zdradził z przyjaciółka :(( a i jeszcze wyżej widziałam komentarz że jest to ściągnięte z serialu a mogła bym wiedzieć co to są serial bo jak jest ta jak samo zajebisty jak blog to chciałabym go zobaczyć ???

    OdpowiedzUsuń
  32. Okropne jak oni mogili jej coś takiegon zrobić. Harry i ty jak mogłeś zabić kogoś tak bez uczuć. cudownie napiusane olcia ♥

    OdpowiedzUsuń